دنیای بازی
دنیای بازی



آقای Doug Lombardi از اعضای ارشد Valve سر انجام به شایعه ها که از دیروز شروع شده بود پایان داد و همه را امید وار کرد :
” بله  یک داستان دیگر از بازی در راه است  همه  منتظر باشند ! ”

خیلی از بازی کننده ها به این قضیه امید وار بودند که نسخه سوم از بازی Half-Life 2 در حال ساخت است و هر از چند گاهی هم شایعه ای در این مورد شنیده می شد. اما خیلی ها هم امید داشتند که مدیران Valve در حال ساخت یک بازی جدید در محیط جدید و بزرگتر با عنوان Half-Life 3 هستند و حالا با اتکا به اطلاعاتی که یکی از کارمندان سابق Valve در اختیار سایت های خبری قرار داده است گویا ساخت بازی Half-Life 3 بسیار محتمل تر است !
شروع ماجرا
همه این ماجرا ها از جایی شروع شد که  یکی از کاربران سایت هواداران Valve در پستی اعلام کرد که Half-Life 3 در حال ساخت است و رسما تایید شده است.
…………………………………………………………………………………………………………
این متن اصلی نوشته است :

“”"Mike Dussault, a long time programmer at Valve, recently left the company. I didn’t know him until last week. Let me introduce myself. I’m a freelance artist. I do contract work for a studio in Seattle, through the internet. They have a client access system on their site. I came across Dussault’s resume, while browsing the files section. Now, I know you’re all curious about Valve’s in-house development, but I’m only going to talk about the Half-Life series. “”"

………………………………………………………………………………………………………..
ترجمه  متن :
Mike Dussault یکی از برنامه نویسان ارشد Valve اخیرا این کمپانی را ترک کرده است و من او را تا هفته پیش نمی شناختم ، بگذارید خودم را معرفی کنم من یه هنرمند داوطلب هستم و از طریق اینترنت با یک استدیو در سیاتل کار می کنم . آنها درسایت خود بخش دسترسی اعضا دارند و من توانستم به رزومه کاری Dussault’s دسترسی پیدا کنم . من می دانم که در حال حاضر شما کنجکاو هستید که بدانید Valve’s در بخش ساخت و توسعه بازی خود چه می کند اما در حال حاضر من فقط می خواهم در مورد بازی هاف لایف با شما صحبت کنم .
………………………………………………………………………………………………………..
در ادامه این شخص در پست خود گفته است :
……………………………………………………………………………………………………….
“” بر اساس این رزومه کاری شرکت Valve قسمت سوم از این بازی را در سال ۲۰۰۷ و درست قبل از انتشار قسمت دوم و همزمان با آن در دست ساخت و بررسی داشت و تا قبل از انتشار قسمت دوم از بازی Half-Life 2 بر روی آن کار می کرد. این شخص مدیر بخش techinal در عنوان متوقف شده Half-Life بوده است که در خارج از این شرکت در حال ساخت بود است. آقای Dussault برنامه نویس و کد نویس Half-Life 3′ در سال های 2007 الی 2010 بوده است “”
…………………………………………………………………………………………………………
با توجه به این که در فروم ها و تالار های گفتگو نمی شود زیاد به نوشته های افراد و طرفداران اتکا کرد اما در این مورد اتفاقات جالبی افتاده است:
1.این متن به طور کامل از این فروم حذف شد و خیلی سریع مدیران سایت آن را پاک کردند!
2. حتی دسترسی آن کاربر( ryuuk ) به تالار گفتگو را هم به طور موقت مسدود کرده اند!
3. آقای Mike Dussault تایید کرده اند که ایشان یکی از کارمندان شرکت Valve بوده اند و سال گذشته این کمپانی را ترک کرده اند .
4.اعضای ارشد Lambda Generation نیز در یک صحبت عجولانه گفته اند که این موضوع مربوطه به نسخه چهارم از سری Half-Life 2 است! که گویا قرار بوده توسط EA ساخته شود. که این در نوع خود نیز خیلی جالب است.
………………………………………………………………………………………………………..
سر انجام امروز آقای Doug Lombardi از اعضای ارشد Valve به شایعه ها پایان داد و همه را امید وار کرد که قسمت جدیدی در حال ساخت است !

حسین براتی (Ichimaro Gin )

منبع : gameinformer


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:, توسط پیمان محمدی |