دنیای بازی
دنیای بازی



بازی “فورتزا 4″ توسط شرکت “Turn 10 Studios” ساخته و ناشر آن “مایکروسافت گیمز” است که برای کنسول ایکس باکس 360 و در تاریخ 14 اکتبر 2010 در اروپا و روز بیستم همان ماه در ژاپن عرضه می شود.

این بازی در نمایشگاه جوایز بازیهای ویدیویی اسپایک 2010 پرده برداری شد و شرکت سازنده آن اعلام کرد که پانصد ماشین از هشتاد شرکت اتومبیل سازی در آن حضور دارند و کنترلر کینکت را ساپورت می کند. گیمرها می توانند پروفایل فورتزا 3 را در این بازی مورد استفاده قرار داده و دارایی های بدست آمده در آن بازی مانند ماشین های جایزه داده شده و پول را در این بازی استفاده کنند. همینطور می توان کلوپ های ماشین ایجاد کرده و ماشین ها را در آنها به اشتراک گذاشت. در این بازی برخلاف بازی فورتزا 3 می توانید در پایان مسابقه از بین سه ماشین پیشنهادی جایزه خود را انتخاب کنید.
در حالت آنلاین شانزده مسابقه دهنده می توانند حضور یابند و جاده ای به نام “Alps” به آن اضافه شده است. کسانی که این بازی را پیش خرید یا نسخه مخصوص آن را تهیه کنند قابلیت دسترسی به ماشین های گران قیمت برای آن ها آزاد می شود.

خصیصه “head tracking” به گوشه تصویر افزوده شده و باعث می شود که گیمر زوایای جاده و ماشین های اطراف آن را بهتر ببیند. خصیصه جدید دیگری به نام “Autovista ” که این امکان را فراهم می کند تا با استفاده از کینکت در اطراف ماشین خود راه بروید و جزییات ماشین خود را بررسی کنید. خصیصه “auto brake” نیز این امکان را فراهم می کند که بدون کنترلر و با حرکت دست در کینکت بتوان ماشین را بهتر کنترل کرد.
در این بازی گیمر می تواند از کنترلر و کینکت بطور همزمان استفاده کند. با استفاده از کینکت می توانید با صدای خود به بازی فرمان داده و به قسمت منوها رفته یا بازی رو شروع کنید.
در بخش مالتی پلیر این شرکت از برنامه ” Top Gear” بی بی سی کمک گرفته و کار گویندگی آن را “جرمی کلارکسون / Jeremy Clarkson” بر عهده دارد. از جاده تست ماشین این برنامه در بازی می توان استفاده کرد. همینطور موارد دیگر. امیدوارم ایکس باکس دارها از این بازی لذت کافی رو ببرند و اشتیاقشان برای عنوان بعدی شعله ور بماند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, توسط پیمان محمدی |