دنیای بازی
دنیای بازی



استودیوی Avalanche سازنده ی سری بازی های Just Cause هفته ی گذشته اعلام کرد شعبه ی جدیدی با نام Avalanche New York (واقع در آمریکا) را تشکیل داده است که در حال ساخت یک عنوان AAA است و قرار است در سال 2014 بر روی کنسول های نسل بعد ( پلی استیشن 4 و ایکس باکس 720 ) منتشر شود. David Grijns مدیر این استودیو به مجله ی Edge می گوید : ” هیچ کسی نمی داند بازار بازی های رایانه ای تا 3 سال آینده به کدام سو خواهد رفت.” او اضافه می کند : ” با این حال هر اتفاقی بیفتد ما خیالمان راحت است چرا که خودمان را برای رویارویی با آن آماده خواهیم کرد.”
همین هفته بود که جک ترتون رئیس بخش تفریحات و سرگرمی سونی در آمریکا گفت شرکت نینتندو با کنسول Wii U خود در نمایشگاه E3 چیز خاصی نشان نداد که سونی نیازی برای عرضه ی کنسول نسل بعد داشته باشد. ضمن این که استودیوی کرایتک نیز شایعه ی ساخت بازی بر روی ایکس باکس جدید را رد کرد.


Christofer Sundberg مدیر عامل استودیوی Avalanche به مجله ی Edge گفت صنعت بازی های رایانه ای بهترین بازی بازی ها از لحاظ بصری نیاز ندارد بلکه به بازی هایی نیاز دارد که به طور کلی و از همه ی جهات بهترین باشند. او می گوید : ” اگر راهی وجود داشته باشد که سازندگان بازی بتوانند در مدت کمی (چند سال) قدرت کنسول ها را به چالش بکشند خیلی خوب است اما این روز ها ظاهر بصری بسیاری از بازی ها بسیار خوب بوده و نیازی به بهتر شدن ندارند.” او ادامه می دهد : ” چیزی که از همه جالب تر و مهم تر است پیدا کردن راه هایی است که سازندگان و ناشران بازی بتوانند با پیدا کردن آن ها به طراحی بازی , طراحی گیم پلی های جذاب تر و توزیع بهتر بازی ها برای مشتریان بپردازند نه این که صرفا بازی هایی با کیفیت گرافیکی و بصری بهتر تولید کنند.”

Saint Angel


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, توسط پیمان محمدی |