دنیای بازی
دنیای بازی



الکترونیک‌آرتز بالاخره قبول کرد تعدادی از طرف‌داران‌‌شان  را با انتشار دومین “عصر اژدها” را از دست داده‌اند.

عصر اژدها ۲ در اواخر اسفند سال گذشته برای ایکس‌باکس۳۶۰، پلی‌استیشن۳ و رایانه‌های شخصی عرضه شد. در عصر اژدها ۲ شاهد تغییر سبک بازی از نقش‌آفرینی کلاسیک به اکشن نقش‌آفرینی بودیم. بسیاری از طرفداران “عصر اژدها: ریشه‌ها” از این تغییر سبک ناراضی بودند و بسیاری دیگر از این‌ که تمام بازی در شهری به نام “کرک‌وال” اتفاق می‌افتاد و استفاده از عناصر تکراری شماره‌ی پیشین در این بازی گلایه داشتند. نمره‌هایی که این بازی از منتقدان گرفت هم نسبت به “ریشه‌ها” پایین‌تر بودند.

Frank Gibeau در این باره می‌گوید: “برخی واکنش‌هایی که در انجمن‌های هواداری‌مان نسبت به این بازی دیده می‌شد بسیار ناامیدکننده بود، چون که ما می‌خواستیم آن‌ها از دیدن بازی هیجان‌زده شوند همان‌گونه که ما شدیم. ما به این بازی افتخار می‌کنیم، تلاش ما بر این بود که در سیستم مبارزات نوآوری داشته باشیم و کار متفاوتی نسبت به قبل انجام دهیم و داستان را به شیوه‌ی نوینی روایت کنیم. بسیاری از بازی‌کنندگان از این تغییرات راضی بودند و ما طرفداران جدیدی هم پیدا کردیم.
اما اگر راست بگوییم ما تعدادی از طرفداران خود را هم از دست دادیم، آن‌ها از نوآوری‌هایی که ما در روند بازی ایجاد کرده بودیم ناراضی بودند. ما آن‌ها را درک می‌کنیم و صحبت‌های‌شان را گوش می‌دهیم و نسخه‌ی بعدی را با توجه به این بازخورد‌ها می‌سازیم و به این فکر می‌کنیم که چگونه آن‌ها را با نسخه‌ی جدید مجذوب کنیم.”


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ جمعه 27 خرداد 1390برچسب:, توسط پیمان محمدی |